Bio "Farsan"

Heej




Nu har jag precis kommit hem.
Farnsan var jätte bra! :)
Jag hade velat skirva vad den handla om men det kanske inte är så kul om nån ska se den. ;)
Det är synd att man inte hinner blogga så mycket som jag hann igår. :(
Jag tyckte det var jätte kul att blogga så mycket! :)
Men det är inte så ofta man inte har något att göra.
Efter bion så åkte vi till Lidl i mölnvik och handla mat.
Och efter det så sprang mamma in och lämna filerna vi hyrde förra fredan, inklusive Twilight! :'(
Fast den 20:e så kommer ju new moon och då ska vi köpa Twilight. :D
Sen nästa fredag så ska jag åka på bio och kolla på remeber me som Robert Pattinson också är med i.
Den verkar också bra! :)
Senare i kväll är det ju let´s dance och det måste man ju kolla på. ;P
Och efter let´s dance är det ju sol sidan.
Men innan det vet jag inte vad jag ska göra.
Ta det lungnt.
Nu har jag lite ont i magen efter att jag har ätit så mycket popcorn. xD
Hoppas ni får en bra kväll! :) <3




(Farsan)

 

Later guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0