Är med Wellan! :D

Heej!



Nu har jag och Wellan precis kommit hem till henne från skolan.
Vi ska alldeles strax spela The sims 3 men ja tänkte blogga lite först.
Idag i skolan så har vi haft matte nat. prov (Nationellaprov).
Sen har det bara varit en vanlig VARM dag. :)
Jag kommer inte vara hos Wellan så länge. :(
För klockan halv tre ska jag åka skolbuss till stallet.
Vi ska ha lekar "Hela havet stormar". ;)
Det ska bli skit kul! :D
Efter att jag har ridit så ska jag åka hem och ta det lungt och ducha såklar!
Och blogga!!!!!!!! xD
Hoppas ni har haft en bra dag!
Och förlåt för at jag inte hann blogga i morse. :(
Later guys!



Puss & Kramisar Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0