Är med Matida, Mimmi & Daniella! ♥

Heej

Jag skrev ju att Mimmi och Matida skulle komma hem till mig och det gjorde dom. :)
När dom kom så bytte vi om till bikini och basta! =)
Och när vi hade blivi jätte varma så sprang vi ut och rulla oss i snön. xD
Sen gick vi och värmde oss igen.
När vi hade blivit varma igen så stängde vi av bastun och klädde på oss våra kläder igen och sen så titta vi på The hills.
Vi gjorde i årdning lunch och då åt vi pizza.
Efter att vi ätit så gick vi ut och åkte fyrjuling och nu är vi tillbaka.
Det var ganska kallt ute men vi hade på oss mycket med kläder.
Iaf jag! ^^
Och nu står vi och fotar varandra.
Ha det bäst!






(Jag och Matida) Jag har lite mycket kläder som jag sa. ^^


(Jag, Matida och Daniella)



(Daniella skämmtar) xD




(Jag och Mimmi)











Kommentarer
Postat av: mimmi :D

det va skiiit kul !

2010-03-03 @ 11:56:37
URL: http://oboysugna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0