Är hemma hos Emerich och Kerstin nu : )

Heej



Efter en lång dag i Gransäterskolan.
Efter att pappa och Emerch var klara så gick vi och åt luch.
Den här skolan hade önskevecka så vi fick äta hamburgare. : )
Det var gott!
Sen kom det en man till oss och fråga om Emerich kunde komma och berätta lite snabbt i en trea också för dom hade läs en bok som handla om andra världskriget.
Och det gjorde han så klar.
Det gick ganska snabbt dom ställde bara lite frågor.
Efter att vi hade varit där så gick vi tillbaka till personalrummet och där hämta vi våra saker och kläder.
Sen så innan vi kom till bilen så gick vi villse i skolan för vi hittade inte dörren vi hade gått igenom på vägen hit.
Men tills slut hittade vi den rätta dörren. ; )
Och när vi kom till bilden paka vi in allt och sen åkte vi.
Och när vi kom fram till Emerich hade Kerstin bakat paj.
Det var en äppelpaj och en plommonpaj.
Vi valde äppelpajen. : )
Vi åt pajen med vaniljvisp.
Det var jätte gott! : )
Och nu så är pappa och Emerich jätte trötta så dom har gått och lagt sig och jag sitter vid Emerich data.
Vid klockan halv sju så ska vi åka dit igen.
Då ska pappa och Emerich föreläsa för mammor och pappor.
Och sen kommer dom vara klara ganska sen ungefär vid tio tiden kanske.
Och efter det ska vi åka ch lämna Emerich och sen ska jag och pappa åak hem.
Så jag och pappa kommer komma hem ganska sen och då ska jag nog kolla på tv, så jag får se ifall jag gör något god natt inlägg.
Later guys!




Kommentarer
Postat av: sarah

tack så mycket!

jag tycker din blogg var jätte söt och verkar bra.

följ gärna min och kommentera så gör jag det med din hihi :d

kram

2010-03-04 @ 16:34:15
URL: http://sarahh-f.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0