Älskar min nya design! :D

Hej




Idag har det varit en vanilg dag förutom att vi hade nat. prov (nattionella).
Nu är jag hemma hos Sarah för vi bestämde att jag skulle komma hem till henne. :)
Så nu har jag precis kollat in min nya design och jag ÄLSKAR den!
Och nu efter inlägget sa jag och Sarah äta mellis och kolla på this is it (Michael Jackson).
Jag har sett den på bio men Sarah har alldrig sett den.
Jag tycker den är jätte bra! :)
Och sen lite senare ska min pappa komma och hämta mig.
Juste sen har jag lovat Sarahs katt (Flippa) att gossa med den.
Den är gravid.
Jag hoppas att jag är här när den sk föda.
Den kan föda när som helst men jag och Sarah tror om några dagar kanske i helgen. :)
Ha det bra!




Puss & Kram Isabella!



Kommentarer
Postat av: niccanh

sv: Tackar man tackar! :D

2010-03-10 @ 16:41:38
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0