wonderful day ♥

Hej

Idag har det varit en lyckad dag.
I morse så vaknade jag vil kvart i nio.
Då gick jag upp och la mig i mammas och pappas säng och tittade på tv.
Rebecca har varit på fotbollsskola i går och i förr går men idag ville hon inte gå för hon hade lite ont i huvet.

Halva dagen idag har jag slappat, varit ute och gått med Turbo och lekt och gossat med Turbo.
Men vid klockan halv ett, ett så kom Nelli.
Vi gick ner till (pottan) en "vik?" havet i alla fall och där badade vi.
Vi tog med Turbo och han badade också. :)
Sen låg vi på bryggan och solade.
När klockan närmade sig tre så började vi gå hem.
Nelli gick bara snabbt till sin morbror och hämtade sin cyckel som hon hade där och så cycklade hon hem till mig.

När vi kom hem så gick jag och gjorde i årdning lunch och så gick vi ner och kolla på twilight. :D
När filmen var slut gick vi ut och jag fotade lite.

Så nu kommer lite bilder.
















I mårgon ska jag vara med Saga V.s och på kvällen ska vi gå på bio. :)

Ha det bra!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0