Trött!

Heej

Hela dagen har varit jätte tråkig!
Jag har bara suttit vid datan och kollat på tv. :/
Och jag är inte trött för att jag inte har sovit utan det är för att jag bara har varit hemma.

Mamma och Rebecca kom hem vid klockan sex och då började mamma och jag att grilla cyckling subbor mitt och sagas namn för kyckling klubbor. xD

Min bror Björn har kommit hit och vi har hyrt en gräv maskin så han holler på att gräva upp hela alltanen.
I morgon ska jag ha fotbolls match klockan tio till elva och efter det ska jag vara med Saga v.s och vi ska kanske gå på bio. :)




Dom här bilderna tog jag från mitt rum så ni som har varit hemma hos mig förstår hur det sog ut innnan.
Ha det bra!

Puuss


Kommentarer
Postat av: Saga

Sv: nej jag kan tuvär inte gå på bio för att jag har inga pengar och jag vill inte fråga mina föräldrar om mer pengar för fick just 160 kronor :(

<3

Men vi kan vell typ dra till mig och kolla med typ Wille, Willibam, Filip och några sånna om inte vi kan dra till ön utanför mig? :D

2010-06-12 @ 00:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0