Slappa och sommarlov

Heej

Nu ska jag skriva lite snabbt om dagen (om det går). ;)
Idag vaknade jag klockan sju då gick jag upp och klädde på mig kläderna jag hade lagt fram.
Det blev jätte fint (tyckte jag). :)
Efter det gick jag och sminkade mig och åt en macka.
När klockan var tio i åtta åkte jag och mamma.
Mamma och jag behövde åka lite ditigare än pappa och Rebecca behövde för jag och mamma behövde åka till shell inannan vi skulle åka till skolan.
På shell handlade vi med oss lite fika till efter alla uppträdanden på senen.

Klockan tjugo över åtta var jag i skolan.
Då kom Matilda och Nelli och sa hej och kramade mig. ♥

Klockan hlv nio skulle alla ställa upp på ett led och gå ner till senen, jag och Viktor gick före alla för att vi skulle prata med sussane.
Jag och Viktor var (konfranssiärer?).

Jag och Viktor pratade varannan gång och sen var det min och Saras tur vi sjöng "Empty room". :)
Mamma och flera andra föreldrar grät! xD
Så jag tror att det lät bra! ;)

Sen sjön Nelli och Matilda "This is my life".
Dom sjunger mycket betträ än vad hon gör!

När allt var klart gick alla upp till klassrummen och där fikade vi och Pontus berättade om året, Saga och Vendela sjöng "Soul sister" och jag och Julia sjöng "Tusen bitar".
Det gick också jätte bra! :)

När mamma och jag gick och sa hejdå till Kerstin började alla gråta. :)
Jag tror till och med Max fick lite tårar i ögonen. ;)

När allt var slut åkte jag med pappa till stan på ett möte med vd för nordiskfilm. :)

Han var jätte snäll!
På mötet var Görans dotter också med och hon är nio eller tio? så vi var med varann lite.
På slutet av mötet fick vi Vip biljetter till när Kristen och Taylor i New monn och twilight ska komma hit till sverige den 21 juni och så fick vi grattis bio biljetter till olika filmer som snart ska ha premiär! :D

Efter mötet åkte jag och pappa hem och jag har kollat på en film och sen tv.

Nu kommer lite bilder från idag. :)


Rebeccas banan hög som hon gjorde i morse. xD


Min klänning. ♥


Biljetten.









Det var lite bilder. :)
Puuss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Aw, vad du är gullig, ÄLSKAR DIG! <3

2010-06-10 @ 22:43:32
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: elvira

hej ska du ta me dig nogra på bion

2010-06-12 @ 21:45:58
URL: http://elviramolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0