Jobbig dag

Hej

Ledsen att jag inte kunde blogga igår det var för att vi gjorde saker hela dagen.
På morgonen åkte jag, pappa och Jani (min kusin) till shell där handlade pappa kaffe.
Efter det så åkte vi till Ingarö och mötte en man och kvinna som vi kanske skulle köpa en båt av.
Båten var ganska liten men man fick plats ungefär tio stycken men vi sjösatte båten.
När vi hade kollat på båten så åkte vi med kninnan och mannen till mölnvik och tog ut pengar men det gick inte för man fick bara ta ut fem tusen och båten kostade sexton så pappa fick ringa mamma som var nere vid badet här hemma och så fick hon gå hem och sen fick hon föra över pengar till ett annat konto och så kunde pappa ta ut pengar och ge till dom.
När vi precis tänkte åka hem så kom det en pojke i två, tre års oldern som roppade efter sin mamma men när man gick fram till honom och sa något så skrek han "JAG VILL INTE!!!" han stört grät man fick värsta knipen i magen.
Men till slut så hittade han sin mamma hon var på lekit och han hade gått ända till willys.
Sen kunde vi äntligen åka hem.
När vi kom fram hemma så satte alla på sig varmare kläder och badkläder under dom vanliga.
Mamma fick skjussa oss till Ingarö där båten fanns och så körde vi det hem till "påttan" en vik.
Det tog ungefär en halvtimma.
När vi var framme i påttan så badade vi och efter ungefär fyrtiofem minuter så gick vi till båten igen och åkte till ett jätte högt hopp torn där hoppade jag och Rebecca Moa vågade inte. ;)
När jag hoppade från det högsta så slog jag i armen jätte hårt i vattnet.
Sen åkte vi tillbaka till "påttan" så parkerade vi båten och sen gick vi hem.
När vi kom hem så åkte jag, Jani och pappa till copforum.
Där mötte vi min kusin Emma hennes sambo och min faster.
Och så handlade vi och sen åt dom lite på subway och sen åkte vi hem, hemma så åt vi middag och sen gick vi och titta på tv och sen sov vi.

Här kommer en bild på hur min arm ser ut nu.


Min arm :/








Nu fick ni lite bilder iallafall. :)
Ha det gott igelkott. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0