Hos Emma

Hemma hos Emma och tar det lugnt!
Idag har det vrait en rolig men jobbig dag.
Klockan kvart i ett så åkte vi och hämtade Emma och sen åkte vi till farmors jobb och hämtade upp henne och åt lite sushi.
Efter det så åkte vi till solna.
Där fans det ett bårhus där Emmas pappa tyvär låg. :'(
Efter det så åkte vi till kvarholmen där lämnade pappa mig, farmor och Emma och så åktehan hem.
Emma sov lite och jag tittade på tv, farmor vet jag inte vad hon gjorde. xD
Sen åkte vi hem till Emma och nu har vi precis kommit hem från en thai resturang.
Jag kan tyvär inte lägga upp bilder från resturangen för jag har min uppladdningsslad hemma.
Imorgon ska jag,  Emma, farmor och Novalie åka till väddö.
Där ska vi fira midsommar.
Jag kommer stanna kvar på väddö tills på söndag så då kommer ni få mkera bilder. :)

Nu är jag



Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0