Bilder från dag med Saga :)

Heej

Nu kommer massa bilder frn igår när jag var med Saga och sov över hos henne.


Skogsmusen, naaw så söt! ♥





Saga/Pudel xD
















xD ?









Juste pudeln! xD










Blää, fågelbajs xD





























Sagas hus :)









Jag ser cp ut xD



Tabasco Sagas hund, naaw sötisen! ♥

Ja det var lite foton som jag och Saga tog igår innan vi åkte och kollade på bio.
Vi tittade på Robin Hood.
Den var faktist jätte bra. :)
Men nu måste jag gå och lägga mig framför tv jag är super trött!

Igår somnade jag och Saga vid tre och sen väckte mamma oss klockan tjugo i tolv när hon ringde.
Ha det gott igelkott. xD




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0