Vanlig måndag

Heej!


Idag vakna jag klockan halv sju som vanligt.
Klockan kvrt i sju åt jg frukos och sen borsta ag håret.
Efter att ag borta håret gick jag och Rebcca och satte på oss ytterkläder.
Sen gick vi till bussen.
När vi kom till bussen behövde vi vänta i ca.8 min på att bussen kom.
När vi kom ram till kolvik hoppa vi av bussen och gick upp till skolan.
Sen gick hela vanliga skoldagen.
Efter lunchen gick jag med Matilda, Nelli och Tobbe till skolbussarna.
När jag Nelli och Sarah var framme id stallet gick vi upp och bytte om.
Sen lekte vi lite på skoploftet.
Lite senare kom Saga och då märkte jag ett ledit stort skop som jag tog.
Sen kom alla som hade åkt halv tre bussen.
Dom kom halv fyra och då öppna caféterian.
Så då gick alla och åt mellis.
Sen gick vi ner till stallet och då fick jgveta att jag skulle ha Bell ♥

Och hon var inte med på lektionen innan å jag behövde göra iårdning henne.
När jag var klar gick alla in i ridhuset.
Vi hade sittsträning med stigbyglar och vi skulle rida "Musse pigg".
Det gick jätte bra och det var kul! :)
När jag hade ridint klart betala jag skophyran och sen gick jag och Sarah och bytte om.
Vi sjussa hem Sarah och sen åkte vi hem.
När vi kom hem åkte mamma till lägenheten och måla och jag, pappa och Rebecca kolla på film och gossa ed Skutte, Rosaoch Sötnos.
Närflmen var slut var klockan tio över nio oc jag läse lite för Rebecca sen gick hon och  sov.
Oc nu är klockan 21:41.
Och jag spelar lite data.
Hoppas ni sover gott!


Kram Isabella! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0