Roliga bilder! xD

Heej!

 

Idsag har det varit en vanlig skoldag.
Efter skoln gick jag, Stella, Julia och Saga hem till Wellan.
Där hade vi askul! xD
Vi tittade förts på ghost vispers sen lekte vi och gjorde mackor.
När vi hade gjort mackor skll vi tittapå hulken vid "bio" duken på nedervåningen.
Men när vi kom ner ville inte nån titta på film så vi gick upp igen och tog lite mer kort och video filma sen ringde min mamma och hmta mig och Julia och Saga gick hem.
Stellas mamma skullekommaoch möta hennenere vid vägen ungefär tio minuter efter att jag gick vid halv sex.
Och efter att mamma hämta mig åkte vi och hämta syrran på fotbollen.
När vi hadegjort detåkte vi hem.
När vi kom hem åt jag och syrran middag och sen gick vi ner och kolla på film.
Och nu har jag tittat klart på filmen och nu är klockan halv nio.
Snart skajag lägga mig i min säng och vara inne på facebook lite.
Nu kommer bilderna.



Julia!


Mack tjejen, Stella!


Julia och jag!

Mina polare och jag!



Saga och Julia! xD

Julia, Saga och Stella! hihih

Saga, Julia fast ser hon inte så bra o Stella!



Minna vänner och jag har somnathihi



Vi serledsna ut! "gråt gråt"

Kolla så glada vi är! xD

Ops, I dint agani! hihi

Bitch!



Messar!



Julle!

Kolla lite på Sonys chanse!

Lillasöta Molly! :)

Julia o Saga!



Tjejer!

Det var Lite  bilder från idag!



Puss & Kram Isabella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0