Kunde inte kolla på Lets dance :'(

Heej!


Igår kunde jag inte kolla på lets dans. :(
För vi har inte instalerat tv kanaler än.
Så vi titta på nån action film. :/ "Tråkigt!"
Men och ni titta på lets dance kan ni väll skriva det i komentarer? :)
Men nu ska jag bäretta vad jag har gjort idag än så länge klockan är ju bara 09:25.
Idag vakna jag vid halv sju. "Hade mardrömmar" :/
Klockan tjugo över sju gick jag och pappa upp.
Vi satte på en film och har kollat på den ända tills nu.
Nu ska jag äta frukost.
Sen ska jag på öppet hus i högstadiet som jag redan skrev i går. xD
Jaa det är allt jag kan skriva nu. :)
Hoppas ni har sovit gott!
Älskar er! ♥

Kram Isabella! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0