Jätte mycket förlåt!!!!

Hejsan igen! :D


Jag är jätte ledsen för att jag inte har bloggat på jätte länge.
Men såblir det när mn flyttar. :/
Men nu har jag flyttat hit och ska bloga varje dag som jag bruka! :D
Det är väll bra? ;)
Imorgon ska jag gå på öppethus i högstadiet.
Och efter det ska jag åka på min kusins kalas.
Men mest av allt längtar jag till på söndag......
Då ska jag ha inne kupp med fotbollen.
Men nu sk jag bäretta hur det har gott med flytten.
Mitt, Rebecca, Vardags rimmet är helt klart.
Jag är jätte nöjd med mitt rum och Rebecca med sitt.
När hela huset är klart kommer allt bli jätte snyggt! :)
Men nu ska jag bäretta vad som har hänt nu.
när jag kom hem till "huset".
Så gjorde jag iårdning i mitt rum.
Lite senare ringer pappa till mamma.
Pappa är i hemmesta.
Då bäretta pappa för mamma att den man hade snott våran tvättmaskin.
Så mamma tar med sig kvitto och vi åker till hemmesta.
När vi kommer fram är polisen där.
Polisen sitter och väntar på att låsmedjan skulle komma och öppna upp dörren.
Och när låsmedjan kom låste han upp dörren och inne i hallen stog våran tvättmaskin.
Så nu sitter jag här hemma och gör mitt första innlägg på jätte länge. :D
Hoppas att ni har en bra fredags kväll i alla fall. xD
Kolla på komentarer där har jag skrivit en annas sak också.
Ha det bäst för du e bäst!



Kram Isabella! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Bellabrunetten

Gissa vad plosen hittade på "tjuvens" köksbord.

Dom hitta knark! :O

Och + han har en femårig flicka!

2010-01-22 @ 18:51:53
URL: http://bellabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0