Hejsan!

Heej!


Sorry att jag inte hann blogga igår.
Men nu ska ni få veta vad jag gjorde igår. :)
Vid halv två åkte jag, mamm, pappa och Rebecca och hndla en present till Cornelia min kusin som vi skulle på kalaset hos.
Vi köpte en rolig boll och nån glitrig deg med olika former.
Sen åkte vi tillkalaset.
När vi kom dit var min mormor, morbror, morbrors tjej "Lotta", Angelica och Lottas sån Matias där.
Morfar hade inte kommit änn.
För kan cyckla dit.
När morfar kom satte alla sig och åt middag.
Och efter det gick jag, Matias, Rebecca och pappa och spela buzz i Angelicas rum, Cornelia titta på.
När vi hade spelat klrt gick vi till köket och sjön till Cornelia sen åt vi tårta.
När vi hadeätit tårta gick jag och Angelica och skicka låtar til varann och sen skulle jag, mamma, papa och Rebecca åka hem.
När vi kom hem var klockan halv tio så vi gick ner till undervåningen och tittade på film.
Vid halv elva gick jag och la mig och läste.
Det var gårdagen. :)
Hoppas ni hade det bra igår. ♥


Kram Isabella! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0