Har varit på fotbollen......

Heej!

Klockan kvart över åtta åkte jag och mamma till fotbollen.
Hon lämna av mig där och så åkte hon och träna på world class.
På fotbollen gick det jätte bra!
Jag gjorde många mål och det var jätte kul!
När mamma hade hämtat mig så åkte vi hem.
När vi kom hem kolla jag på en film.
Den var ganska bra.
Och nu har jag tittat klart på filmen.
Och min mormor, morfar och farmor har kommit.
Efter att jag har gjort det här inlägget ska jag försöka sova. :/
Är as trött efter att ha gått upp klockan sju.
Man vill ju liksom inte somna klockan tio när typ alla tjejer i klassen ska sova hemma hos Wellan.
Men jag hoppas att ni är pigga och glada! :)
Kommer kanske inte göra fler inlägg idag men jag skriver om vad vi gjorde hemma hos Wellan i mrogon
Ha det bäst! ♥

Puss & Kram Isabella






Kommentarer
Postat av: Saga

Vilken fin blogg du har issa :)

2010-01-30 @ 20:07:59
URL: http://sagana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0