Fredag! <3

Heej!


Idag vakna jag klockan halv sju.
Sen gickjag upp, klädde på mig, åt frukost, mata Skutte och sen borsta jag tänderna.
När jag varklar med det ar klockan, sju.
Jag och syrran gick till bussen.
När jag kom upp till hallen klädde jag av mig ytterkläderna och gick in i klassrummet.
Sen gick hela vnliga skodagen.
Idag hade vi idrott.
Vi får inte göa några roliga saker längre för att vi ska börja sexan och då komer man inte bara leka på gympan, säger Jesper vår gympalärare.
Efer skolan ade William lömt att han skulle hämta hans lillebror och att dom skulle åka buss tillsammans.
Så jag och Sarah följde efer honom ända hem till villagatan i gustavsberg.
Så efter det åkte jag och Sarah till grissline och blev hämtade där.
Sen åkte jag, Sarah och Sarahs mamma Linda till ica kvantum.
Det var jätte mycket provsmak. x)
Efter det möte vi mn mamma vid brisak oc vi åke till ica kvantum och handla lite.
Sengck vi in oc hyrde tre filmer och köpte en film i video butiken brevid ica kvantum.
Sen åkte vi tll gramota och åt sushi. :D:D:D:D
"Jätte gott!"
Efter det åkte vi hem.
När vi kom hem satte vi på sommar med Göran so vi köpte.
Och efer det kolla jag och mamma på "The proposel".
Även fast vi redan har sett den på bio.
Men man kan inte trötna på den!
Det e as bra!
Om ni inte har sett den måste ni göra det!
Och nu när vihar tittat klart på båda filmerna så är klockan 23:33.
Så ni ligger jag i sängen med datan och är inne på facebook och lägger in inlägg på bloggen.
Ha det bäst!


Puss &Kram Isabella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0