Första dagen i skolan 2010!

Hejsan!


Idag var det fösta skoldagen 2010.
Jag hade faktist längtat jätte mycket.
Inte efter själva skoaln utan efter kompisarna.
Det ända som inte var roligt var att igår kunde jag inte somna vid klockan halv tio, tio som jag brukar utan jag somna vid halv tolv  i stället.
Jag gick upp klockan sju som jag brukar.
Jag var inte lika tröt som jag trodde jag skulle vara.
När jag gick upp satte jag mig lite vid tv:n sen klädde jag på mig, åt frukost, sminka mig, och satte upp håret sen gick jag till skolan och då var klockan vid kvart i åtta.
När jag kom upp till skolan så gick jag och lämna väskan och sen gick till Matilda och Nelli.
När klockna var fem i åtta så gick jag in i klassrummet och satte mig på min plats.
Vi hade bytit platser.
Förut satt jag brevid Elin och mittemot Sarah, Simon och William.
Men nu sitter jag brevid Sara.v och mittemot Casper och Torbjörn.
Klockan 8:00 hade vi bäretta, 8:30 hade vi matte, 9:40 hade vi samling, 9:30 rast, 10:00 engelska ny läxa, sv läxa och högläsning, frukt.
Sen hade vi samling för dagen sen rast.
Efter rasten vad det lunch vi fick raggmunkar och skink fräs typ.
Efter lunchen var skolan slut.
Vi slutade 12:20.
Då gick jag ner till bussarna och åkte till stallet.
Jag bytte om i stallet och sen lekte vi kurragömma i mörkret. :D
Sen åt jag en maka och drack festis.
Sen gick jag ner och kolla vilken häst jag skulle ha.
Jag fick Sammi, vi skulle ha hoppning.
När jag red gick det jätte bra!
Jag fick jätte mycket beröm av alla som hade kollat på men inte av min mamma.
Hon brukar alltid komma och kolla men idag hann hon inte så hon såg inte när jag hoppa.
Sen har jag inte så mycket att berätta.
Ha det bäst söta läsare!


Kram Isabella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0