Dag med tjejenrna i klassen!

♥Heej!


Idag vakna jag klockan tio i sju
Dågick jag upp och klädde på mig.
När jag hade klätt på mig gick jag ner och mata råttorn och Skutte.
Sen gick jag upp och åt fukost.
När alla var klara åkte jag med pappa till skolan och Rebecca med mamma.
Sen gick hela skoldagen som vanligt. :S
Men efter gymmpan kom vi tjejer på att vikunde ha tjej kväll alla vi tjejer i klassen.
Och det hade vi förutom att Saga kunde inte och Sara.v ville inte. :/ "vet ej vf"
Och efter skoaln gick vi hem till Elin och alla tjejer som kunde var där.
När vi kom hem till Elin titta vi på ghost vispers.
Sen körde vi anden i glaset.
Och efter det körde vi svarta, vita, röda, gula och blåa madam.
Det var skit kul. :)
Sen var alla jätte rädda bara vi hörde ett ljud. xD
Klockan sex fick jag, Stella och vendela sjkus av Sarhs mamma.
Så nu har jag pricis kommit hem.
Så nu passar jag  på att skriva lite och sitta lite vid datan.
Hoppas ni har haft en bara dag! ♥


Kram Isabella! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0