Var på henkan........

Heej!


När vi kom till henkan bytte vi bil så att pappa fick sin.
Sen åkte jag och pappa hem till Ted och där hämta vi några pappren och visit kort.
Närvi hade gjort det så fick jag veta att vi skulle gå runt och plinga på folk oc fråga om underskriftertill spritpartiet.
När jag och pappa hade gått en port så bästemde vi att vi skulle gå till dom vi kännde först.
Så då gick vi hemm till Daniella och massa andra som vi känner.
Den sisa vi gick till heter Fia och därvar vi unefär från nio till halv tio.
Jag lekte lite med hunden och fick se gamla bilder och var inne på spritpartiets sida.
Efter att vi var hos Fia så åkte vi och tanka med bilen och sen åkte vi he.
Och nu e jag hemma och ska snart sova.
Sov så gott o drömm sött! ♥



Puss & Kram Isabella! ♥
Sweet Dreams, Dalmatian Puppies Wallpaper



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0