Väldigt morgon pigg :/

heej






Sorry att jag inte kunde gör ett godnatt inlägg igår!
Men jag var super trött!
Jag gick och la mig kanske klockan halv elva och jag somna derekt.
Men jag ville iaf somna tidigt idag för jag har ju fotbollsträning om en timma och fyrtio minuter.
Men det är inte världens roligaste att vakna klockan sju på enlördag! :/
Men nu orkar jag inte försöka somna om för jag ska ju hinna byta om till alla fotbollskläderna också.
Och knske ätantt litet till frukost.
För om jag inte äterlite frukost blir jag jätte hungrig.
Men nu på morgonen så äter ja bara lite fil tex.
Sen efter fotbollen så kan jag äta en macka eller nått sånt.
Skriver mera efter fotbollen.
Kan bli lite senare.
Ha det bäst!





Puss & Kram Isabell! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0