Teori :/

Heej!





Idag har det varit en vanlig måndag som vanligt.
Efter skolan åkte jag, Sarah, Sara och Julia hem till Saga.
När vi kom hem till Saga så åt vi lite frukt, och snacka.
Efter det så spela vi GH jag var jätte duktigt! ;)
Efter det så gick vi in lite på datan men jag hann inte blogga för Sara var inne.
Sen var klockan så mycket så att jag och Sarah behövde gå till stallet.
När vi kom fram till stallet så bytte jag bara skor för vi skulle ha teori. :/
Inte så himla kul.
När jag hade bytt skor så fic jag veta att caféterian hade stäng för hon var sjuk.
Så jag vara jätte hungrig. :(
Sen hade jag inte så mycket att göra i stallet.
Så jag gick bara runt lite och sånt.
Sen efter ett år känndes det som börja våran teori.
Då kolla vi på en film.
Sen kom mamma och hämta mig.
Och vi åkte hem.
Och nu är vi hemma och jag är jätte hungrig och maten är inte klar. :/
Kan det bli en värre dag???
Och i natt så sov jag ju hos Sarah så jag är ganska trött också.
Det har bara hänt en bra sak under hela dagen.
Och det hände nu när jag kom hem.
Den stora datan funkar. :)
Så nu slipper jag sitta med minidatan i en timma för att göra ett inlägg. :P
Men nu har jag inget mer att skriva om.
Ha det bäst!







Puss & Kram Isabella! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

LITE FRUKT!? XD

vi åt ju typ en hel ossian! ..

2010-02-16 @ 08:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0