Stallet....

Heej


Idag vakna jag klockan halv sju.
Sen åkte jag till skolan.
Sen gick hela skoldagen.
Efter skolan åkte jag och Sarah till stallet.
När klockan var sex tog jag saltarö bussen till hemmesta och Sarah och Recka åkte vidare till saltarö.
Mamma kom och hämta mig vid konsum och vi åkte hem.
När jag kom hem så satte vi och ner och åt.
Pappa hade lagat en kyckling wok typ.
Efter att vi ätit gick jag ner och titta på tv ända tills nu.
Och nu sitter jag med datan i sängen och ska snart läsa lite.
Och i morgon ska jag och Sarah åka och ada efter skolan och sen ska jag sova hemma hos Sarah.
Har inget mer att skriva om nu så....
Hej då!





Puss & Kram Isabella! ♥


SnowmanCloudSweetDreams.gif Winter Good Night image by bettyboop6896




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0