sorry!

Hej



Jag är jätte ledsen att jag inte kunde blogga igår!
Jag kunde blogga men jag är så himla trött på våran mini data!
Men kan alldrig träffa rätt på knapparna! -.-
Igår gjorde jag inget specielt så det var inte så mycket att skriva om iaf.
Jag tror att det är skola varje dag nu! :/
Det är jätte jobbit!
Igår vakna jag kvart i åtta men då hande jag ju fotboll halv nio så jag behövde ju klä på mig och allt sånt.
Men idag behövde jag inte gå upp tidigt med det gjorde jag änndå.
Jag vakna för tio minuter sen och då var klockan tio i åtta! -.-
Och jag vill värkligen sova ut!
Men om jag har vaknat så kan jag inte ligga kvar i sängen och sen somna om.
Jag måste gå upp.
Idag ska jag rida.
Mamma har blivit sjuk igen så jag får ta hennes ridning.
Nu har mamma inte kräkts men nu har hon jätte ont i halsen och kan knappt svälja. :/
Juste i fredags så hyrde mamma twilight.
Och då kolla vi på den.
Asså om ni inte har sätt den så måste ni göra det!
Det är den bästa filmen jag nånsin har sett!
Jag läser ju bökerna också, och dom säger att man ska läsa ut bökera innan man ser filmerna men det struntar jag i!
Igår kolla jag på twilight två gånger på raken!
Och jag tröttnar inte!
Det är min favorit film!
Vi ska köpa den också för jag är typ helt besatt av den! x)
Och 20:e mars så kommer New moon ut och då ska vi hyra den och sen om den är bra köpa den! :D
Men nu har jag inget mer att skirva om så jag ska gå ner och titta på Twilight! :D
Ha det bra!




Puss & Kram Isabella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0