Ska till skolan i morgon! :)

Heej




Nu har jag kollat klart på halv åtta hos mig.
Och nu mår jag så pass bra att jag kan gå till skolan i morgon. :)
Det hade ju inte varit så kul att vara sjuk sista dagen innan sportlovet.
Men det är jobbigt att vi har läxor tills i morgon!
Jag älskar slöjden och nu har jag missat båda lektionerna den här veckan. :(
Jag har syslöjd på både slöjden och på elevens val.
Så jag missa båda för slöjden har vi på onsdagar och elevens val hade vi idag.
Snart ska jag läsa igenom engelska läxan tills i morgon.
Och sen sak jag läsa min vanliga bok. (Om jag kunde drömma)
Jag missade en lite speciel sak idag och det var att femmorna hade en uppvisning för fadderbarnen och dom för oss.
Men jag kan ju inte komma till skolan sjuk. :P
Ska läsa engelskan nu.
Ha det bra!
Och godnatt!





Puss & Kram Isabella!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0