Ridit! ♥

Heej

Efter att jag kollat på twilight så gick jag och åt frukost.
Sen spela jag krigsar spel.
Efter det så hade Rebecca satt på en fillm och den kolla jag på i ca en kvart.
Efter det var klockan kvart över tolv och det var dags att åka till stallet.
Pappa skjussa mig till stallet.
När jag kom fram så gick jag upp och bytte om.
Sen när jag gick ner i stallet så stog det att jag skulle ha Fabiano "Fabbe" jag blev jätte glad. :D
Jag har ridit honom förut men det var ganska länge sen.
När jag hade kollaat vem jag skulle ha så gick jag och gjorde i årdning Fabbe.
När vi red så gick det jätte bra vi hade sitsträning. :)
Efter ridningen var jag helt slut!
Vi fick galopera jätte mycket!
När jag hade tagit av honom allt så gick jag upp och bytte om.
Och när jag kommer ut så stog pappa där.
Och då åkte vi hem.
Närt jag kom hem så ducha jag och nu har jag klätt på mig.
Vi ska ha gäster som kommer när som helt så jag satte på mig lite finare än vanligt.
Hoppas ni har haft en bra helg!





Puss & Kram Isabella!




(Fabiano♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0