Red Elita! <3

Heej!



Efter att jag, Saga och Sarah spelat xbox 360 så klädde Saga på sig ridkläder och jag och Sarah våra ytter klädder.
Och så gick vi till stallet.
När vi kom fram till stallet bytte jag och Sarah om till ridkläder och sen gick vi och åt mellis.
Jag och Sarah åt likadana saker vi åt en maka och drak en loka.
När vi hade ätit mellis gick vi ner till stallet och kolla vilka hästar vi skulle ha.
Sarah skulle ha Sammi och jag skulle ha Elita.
Så då gick vi och gjorde i årdning dom.
När alla var klara med sina hästar gick vi in i ridhuset och satt upp.
Idag hade vi skänkelvikning.
Det gick faktist jätte bra!
Men det var nära på att Sammi gjorde illa sig.
För Sami ville gå in i Elitas rumpa hela tiden och det gilla inte Elita så hon boka mor Sammi.
Och detta hände två gånger. :/
Det var inte så bra!
Men för mig var det ingen fara jag satt kvar. ;P
Nu har jag, Rebecca och pappa precis kommit innanför dörren och dom håller på att laga mat.
Så nu ska jag snart äta.
Nu har jag inget mer att skriva om så.....
Ha det bäst!





Puss & Kram Isabella! ♥






Elita ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0