Nu ska jag skriva om det senaste som hände under dagen

Heej!

Nu ska jag skriva om det senaste som hänt under dagen.
När jag var klar med skutte så gick alla i familjen ut.
Jag och Rebecca åkte långfärdsskidor och mamma gick brevid oss.
Pappa börja skotta snö från taket.
När jag och Rebecca hade åkt gatan ner och till baka så gick Rebecca och mamma gick in.
Och jag hjälpte pappa att skotta snö.
När jag och pappa var klara åkte vi till konsum med fyrhjulingen och handla godis, läsk och lite annat.
När vi kom hem igen var Sarah och hennes mamma redan där.
Och sen när Sarahs mamma hade åkt åt vi middag.
Efter middagen kolla jag, Sarah och Rebecca på nån konstig film och sen Flipper.
Men när vi kolla på Flipper så var inte Rebecca med som tur var! :P
Och nu har jag och Sarah kollat klart på Flipper och ska lägga oss och snacka skit. x)
Så det varallt för idag.
Ha det bäst!





Puss & Kram Isabella! ♥




God natt och sov gott! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0