Nu är jag till baka

Heej!

Nu är jag till baka från att jag varit ute ed Skutte.
Han älska verkligen snön, det trodde ja alldrig.
Ha var jätte glad över att få komma ut, han spran och skutta runt och rulla sig i snön.
Han var så söt! ♥
Innan ja gick ut med honom så klipte jag sönder en tröja som ja gjorde som ett klädes plagg till Skutte så han inte skulle frysa.
Den passa perfekt och han gilla den nog. x)
Nu har ja klätt av mig alla ytter kläderna. (Täckbyxor, jack, mössa o vantar)  "
Nu har jag klätt av Skutte utter kläderna. ("Åverol o sen nån annan grej.....)  U
Jag har bästemt att ja ska skriva exakt allt jag gör.
Eller nästan allt i alla fall. ^^
Men ha en fortsatt bra dag. xD
Skriver mer sen.




Puss & Kram Isabella! ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0