Morgon pigg ;)

Heej!

Idag vakna jag klockan halv åtta.
Då sg jag att Sarah hade snott mitt täcke, och då förskte jag sno till baka det.
Till slut fick jag till baka det men innan det fick jag tre bitch klap. -.- :P
När jag snodde till baka täcket så vakan Sarah också.
Vi satte på en film oc åt upp resten av godiset.
När filmen nästan var slut kom Rebecca.
Vi tittade klart på filmen och sen gickl vi upp och klädde på oss.
När vi va helt klara bästemde jag att vi skulle åka fyrhjuling och det ville Sarah också.
Rebecca med. -.-
Så alla satte pås ig täck byxor och varma kläder.
Sen gick vi ut och hjälpte pappa med att fylla ett släp med skräp som han ska köra till sopptippen sen.
När vi hade gjort det så starta jag fyrhjulingen och baka ut den ur garaget.
Sen åkte vi runt och slada lite. :D
Det e as kul!
Sen ick Rebecca in och då fick Sarah tästa köra lite.
Sen gick vi in och åt frukost och nu sitter jag här framför datan.
Hoppas ni har sovit gott!
Det var allt ännså länge, skriver lite senare.
Ha det bäst!





Puss & Kram Isabella! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0