Min dag och godnatt! ♥

Heej





Idag vakna jag klockan halv sju som vanligt, snart behöver jag inte skriva det nått mer för nu vet ni. xD
Sen klädde jag på mig och åt frukost.
Sen åkte jag bil till skoaln.
Sen gick hela skoldagen, bra.
Efter skola åkte jag och Sarah buss till gurra badet.
På bussen satt också Sara, Sandra, Filip och Wille.
Sara och Sandra skulle till gurra och Wille och Filip skulle hem.
När vi kom fra till gurra så sa Sara att hon ville att jag och Sarah skulle stanna och äta korv med dom på pizzerian.
Och det gjorde vi.
Så klockan kvart över tre gick vi där i från och till badet.
Sen bada vi från hal fyra till klockan kvart över sex.
Jag och Sarah simma en kilometer.
Det var inte alls jobbit.
Klockan fem i sju åkte vi bussen från gurra till älgstigen och butte buss.
Och sen vid hemmesta vägskäl hämta Sarahas mamma oss.
Och när jag kom  hem till Sarah så hängde vi upp våra blöta bad kläder.
Och sen åt vi tacos och sen så gjorde vi popcorn. :)
Och nu så har vi tittat på let´s dance och nu så kollar vi på solsidan.
Jag och Sarah ska sova i vardagsrummet.Jag e jätte trött! :/
Men nu har jag inget mer att skriva om...
Så godnatt!





Puss & Kram Isabella! ♥




sweet-dreams-tigger-ag2.gif Sleepy Tigger image by Tiger_885


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0