Lyckad middag! :D

Heej




Efter att jag bloggat för några timmar sen så pratade jag med min kompis.
Och vi bestämmde att vi skulle vara med varann i morgon.
Sen vid klockan fem så kom gästerna.
Då stekte pappa på allt så att det skulle vara varmt och sen åt vi.
Det var jätte gott! :)
Efter maten gick jag till nedervåningen med Rebecca och Seth där kastade vi (HÅRDA) bollar på varann. x)
Vet inte varför men det var kul!
Efter att vi varit på nedervåningen i kacke en halv timma så skulle vi äta efter rätt.
Juste till middag åt vi lamm, fläsk kotlet och rotfrukter och två olika såser.
Och till efterrätt så åt vi kladdkaka med vanilj glass eller så fick man äta ost kaka med sylt.
Jag tog kladdkaka med glass. (Jag gillar inte ostkaka)
Efter efterrätten ;) så gick ni till nedervåningen och spelade nintendo, kolla på film, läste och satt vid datan.
Jag spela nintendo. :)
Sen gick tiden jätte fort och klockan ca tio så åkte dom hem.
Sen har jag bara slappat vid datan och leggat i soffan.
I morgon har jag ridning och ska vara med en kompis som jag hade pratat med på förmiddagen.
Jag lägtar också tills på onsdag för då ska jag v ara med Saga i  min klass. :D <3
Det ska bli jätte kul! :D
Men det sk bli kul i mrgon också förstås! :D
Ha det bra!




Puss & Kram Isabella!

Kommentarer
Postat av: Madde<33

Snygg blogg!:)

Besök gärna min!

<33

2011-02-07 @ 13:58:19
URL: http://maderinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0