Har varit hos farfar

Heej!



Klockan ca tolv så gick jag och Sarah ut igen och hjälpte pappa att skotta.
När vi skulle skotta på tomten så fasna vi nästan deräkt.
Och det tog en hel timme för oss att komma loss.
Så till slut kunde vi ploga på tomten.
när vi hade polgat klart var alla jätte trötta, vi hade ju fåttkuffat oc jobbat jätte mycket för att försöka få loss fyrhjulingen.
När vi kom in och hade klätt av oss så satte jag mig vid datan och tänkte lägga in nått roligt klipp men ja hann tyvär aldrig det. :(
Jag och Sarah fick jätte brottom för pappa bäretta att vi skulle åka till farar, och jag och Sarah hade bara på oss mjukis kläder och varhelt osminkade.
Pappa var nästan klar när vi precis kom in i mitt rum.
och han sa att när han var klar sa han att han tänkte åka s¨åvi blev jätte stressade.
Så är jag hade klätt på mig tog jag med mig sminket i ena handen och i andra hande hade jag jackan och så sprang vi till bilen och åkte i väg.
Det var inte världens lättaste att sminka sig i bilen, det var ganska guppigt. :/
Men tillslut fick jag till det.
När vi kom fram till farfar gick vi ner med honom och fika.
Se sa han att han ville ha sushi.
Så då åkte vi till sickla först och handla en ny rakaparat till honom och sen åkte vi och handla sushi.
När vi kom till baka till farfar gick vi och satte oss vid ett bord och åt.
Min farfar bor på ektorphemmet så skicka ligger ganska nära.
När i hade ätit så gick vi upp till farfars rum och han fick lägga sig i sängen.
Sen sa vi hejdå och gick ner till bilen och åkte hem.
Vi vr näsan hos farfar hela dan.
För är vi var på väg hem var klockan ca fem.
Och när vi kom hem var klockan halv sex.
Och då satte vi oss ner och åt bakpotatis med "sås" och kyckling.
Och nu s har vi startat en film och Sarah har precis åkt hem.
Nu har jag inget mer att skriva om.
Så hoppas ni har hat en bra dag!
Ha det bäst!







Puss & Kram Isabella! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0