Har ridit! :)

Heej




Jag hade jätte roligt på ridningen, vi fick rida med jätte korta stigbyglar.
Jag fick rida Rufus och det gick jätte bra! :)
Efter ridningen bytte jag om.
Och sen åkte jag hem.
När jag kom hem hade Jani min kusin gömt säg och skrämde mig! ^^
Alla viste om att han var här förutom jag. ;)
Och sen åt vi lite mat.
Vi åt lasang.
Det var gott!
Efter maten gick alla ner och spela data spel.
Sen kolla jag lite på tv och nu sitter jag här. ^^
Juste hemma hos Saga gjorde jag, Nelli och Saga en blogg tillsammans.
Den blev jätte fin!
Gå in på www.issanellisagas.blogg.se
Jag blev jätte nöjd med headern! :D
Hoppas ni gillar den! :)
Skriver lite mer senare.





Puss & Kram Isabella!






Rufus! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0