Har plogat

Heej




Nu har jag precis kommit in och ätit lite frukt.
Jag, pappa och Rebecca var ute och skotta hela våran parkering och sen lite på vägen.
Och nu är vi klara och jag har kommit in och ätit lite frukt och ärtor.
Jag har bestämt att jag ska blogga minst tre gånger om dagen.
För du kan jag blogga.....
Och det är en varada så kan jag blogga en gång på morgonen innan frukost sen när jag kommer hem och ett godnatt inlägg.
Skriv gärna om ni tycker det är för lite för mycket eller bra.
Men jag tycker att det är helt OK.
Men på helgerna kommer det kanske bli mindre eller mer det berorpå om jag har tid eller inte.
Men det märker ju ni. ^^
Ha det bra!




Puss & Kram Isabella! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0