Har åkt skridskor :D

Heej!

Idag kunde jag vakna lite senare änn vanligt för jag skulle åka med mamma.
Jag, mamma och Rebecca åkte tjugo över sju til skolan.
Så jag gick upp klockan kvart i sju i stället för halv sju.
Det var skönt, för jag har varittrött hela veckan.
När jag kom till skolan var klockan tjugo i åtta.
Så jag gick in i klass rummet och läste.
Sen gick hela dan ganska snabbt.
Idag fick alla äta på olika tider för vi kunde inte byta med nån annan när vi skulle åka skridskor.
Så vi var sex tycen vartionde minut som fick äta.
När klockan var halv tolv gick bussen fån kolvik till gustavsberg där vi skulleåka skridskor.
Närvi kom fram till skridskor banan så satte alla på si sina skridskor och börja åka.
Jag hjälpte dom som inte var så jätte bra på skridskor, det var jätte kul!
Dom flesta kunde åka men dom kunde inte bromsa. x)
Se gck allt jätte snabbt när vi var där, det känndes som man komdit och sate på sig skriskorna och gick ut på isen sen skulle vi åka till baka.
När alla höll på att ta av sig skridskorna så gick det ganska sölit för tjejerna. xD
Så när vi skulle gå till bussen ser vi at bussen redan står där så då fick alla springa till bussen.
Men alla hann med den som tur var. :D
Jag åkte he med sl buss.
Och när jag kom hem ducha jag och nu har jag precis fixat mig lite in för discot i kväll. :D
Ha det bra! ♥

Puss & Kram Isabella! ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0