?????

Heej





Om ni undrara varför jag skirv" ?????? " så var det för att jag vet inte varför jag inte har kunnat komma in på min blogg sen jag har kommit hem, och sen vet ja inte vad jag skulle aha som rubrik.
Jag skrev ju att vi skulle åka och handla skor idag men så blev det inte.
Det blev så att jag, Sarah, Kewin, Linda, Viggo och hans pappa åkte och kolla på bio i heron city.
Vi tittade på filmen "Det regnar köttbullar" den var ganska bra!
Efter filmen så åkte vi till mölnvik och där lämna vi av mig och jag mötte mamma på jula.
Sen gick jag och mamma in och handla lite på jula.
Efter att vi handlat på jula gick jag och mamma till inter sport och kolla om det fanns inne forbolls skor där men alla var försmå och utplockade.
Så efter det åkte jag och mamma hem.
Rebecca hade sovit hos Jennifer inatt så idag hade som varit på Jennifers innebandy cup och sen åkt hit med Stefan, Jennifers pappa.
Och pappa laga middag och sen åt vi och nu sitter Stefan och pappa och kollar på OS och mamma holler på att fixa saker och REbecca och Jennifer kollar på en film.
Och jag bara slappar framför datan.
Hoppas ni har haft en bra dag!







Puss & Kram Isabella! ♥








Och vi såg den i 3D som på bilden. x)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0