Discot.......

Heej!

Discot sög! :/
Det var det sämmsta jag ngonsin har varit på i hela mitt li!
Jag ville hem hela tiden.
Jag hade mycket häldre velat vara hemma med mamma och pappa.
Asså det gårinte och förklara hur tråkigt det var!
Ni som inte var där och läset detta behöver inte vara ledsna om ni inte fick eller inte ville, ni har inte missat nått intresant eller roligt.
Vi lekte bara töntigalekar!
T.E.X hela havet stormar, dansstopp, hela havet stormar igen och sen var det fritt.
Det var så tråkigt så jag låg på golvet och titta upp i taket typ halva tiden vi var där.
Sen hade jag sagt till mamma att det sluta klockan nio men jag hade fel, det sluta klockan halv nio.
klóckan halv nio behövde alla gå ut så ja fick låna Filips mobil och ringa mamma och säga att dom fick skynda sig att hämta mig så att jag inte behövde vänta så länge.
Men till slut kom mamma och pappa och hämta mig och så åkte vi hem.
Och nu har jag precis komit hem och klätt av mig utterkläderna och gick till datan.
Det var allt på det "
Jätte" roliga discot. :/
Men nu har jag inget mer att skriva så god natt och sov gott! ♥

 

Puss & Kram Isabella! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0