Dag med Kimmie och Julia

Heej!

Idag har det varit en vanlig skoldag.
Efter skolan åkte jag skolbuss med Kimmie, Julia och syrran.
När vi kom hem till mig visa jag dom runt.
Det är första gågen dom är hemma hos mig.
När jag hade visat dom runt gick vi till nerdervåningen.
Där nere så la Rebecca en råtta på Kimmies axel och han blev jätte rädd!
Tänk att en kille är rädd för råttor! xD
Sen tittade vi på Hulken, ett litet tag.
När vi hade tittat lite blev alla hungriga.
Då gick vi upp och åt, Julia fick sitta brevid Rebecca och jag brevid Kimmie.
Julia älskar att sitta brevid Rebecca! ;P (NOT)
Nr vi hade ätit klart skulle kimmie gå hem.
Och då kom pappa hem.
Han skulle göra mat men jag sa att jag och Julia kunde det så kunde han fixa med fyrhjulingen.
Och nu är maten klar men vi är inte så jätte hungriga.
Och nu ska Julia snart blogga.
Skrivermer senare.
Ha det bäst!





Puss & Kram Isabella! ♥


Kommentarer
Postat av: jojjo

lägg ut bilder mer bilder på dig själv!!!

pusss//jojjo

2010-02-09 @ 19:15:03
URL: http://jhw1.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0