Är skit trött!

Heej!

Igår sov jag hemma hos Sarah.
Jag somna klockan tjugo över elva, jag kunde inte somna.
Så jag låg och smsa.
Men till slut somna jag.
När jag vakna vsr klockan halv sju och dågick jag upp och klädde på mig och sminka mig.
Sen gjorde ag en macka till mig och Sarah som vi skulle ha med i bilen.
När jag hade satt upp håret och klätt på mig útterkläderna så gick alla ut till bilen och åkte till skolan.
Sen gick en vanlig skoldag.
Efter skolan skulle jag igentligen åkt till Cider.
Jag har inte varit där på jätte länge, har varit sjuk eller gjort illa mig. :(
Men idag kunde jag inte åka till honom för ja har jätte ont i benet.
Så jag tog skolbussen hem.
När jag kom hem var ärtan och pappa hemma.
Ärtan är min kompis pappa som hjälper till och jobba i huset.
Så nu har jag precis kollat klart på en film.
Och när papa är klar ed maten ska han och jag till henkan och ficka lite grejer.
Och sammtidigt som vi åker ska ärtan också till henkan fast han ska hem.
Hoppas att ni har haft en bra dag! ♥

Puss & Kram Isabella!






Jag är sjukt trött! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0