Är sjuk! :(

Hej




Är hemma och sjuk! :(
Det är det värsta jag vet!
Jag hatar att vara sjuk, för sen om man piggnar till på efter middagen så får man inte vara med nån kompis eller någonting även om man vill och känner sig bra.
Jag vakna kvart över åtta och sen dess har jag legat och kollat på tv.
Jag har kollat på Smallville, Xena och nu top model 8.
Och snart ska jag äta lite lunch.
Mamma och Rebecca är också hemma.
Mamma har typ vinter kräk sjukan.
Jag har jätte ont i huvet, ont i halsen och feber.
Och Rebecca har ungefär samma som jag.
Jag är ledsen att jag inte har hunnit blogga tidigare i morse men jag har verkligen inte orkat.
Det känns som att hela jorden snurrar för mig!
Har inte så mycket mer att skriva om nu.
Hoppas inte ni är sjuka!
Ha det bra!




Puss  & Kram Isabella!






(Smallville)



(Xena)




(Top model 8)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0