Är mycket bättre! :)

Heej




Idag vakna jag klockan kvart över nio.
Jag kännde mig redan bättre då på morgonen men efter som jag hade spytt och hade feber igår så ska man ju vara hemma en dag till.
Idag har jag bara kollat på tv och spelat krigsar spel på datan.
Och nu har jag och mamma precis kollat klart på rosa pantern 2.
Nu snart ska jag gå ner och kolla på ghost wispers.
Klockan sex ska jag och mamma åka och hämta Rebecca på fotbollen.
Men innan det ska vi åka till mölnvik och handla.
Igentligen tycker inte mamma att jag ska följa med och handla för jag är sjuk.
Men det börjar bli så tråkigt att vara hemma hela tiden!
Ha det bra!





Puss & Kram Isabella!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0