Är magsjuk! :(

Hej


Nu har jag precis spytt!
Det var jätte äckligt!
Klockan halv tre kolla jag, Rebecca och mamma på King kong.
Den är ganska bra men sorlig.
Sen har jag bara legat i soffan och kollat på tv.
Det ända som har varit bra idag är att min gudmor har bjudit mig och mamma på en fotografering kan man säga.
Vi ska ha med oss tre om byten plus assessoarer.
Vi ska din om två veckor och då kommer jag få gå tidigare från skolan för det börjar klockan kvart över två i stan och det är då vi slutar.
Men har inte så mycket att skriva om nu när man är sjuk.
Ha det bra!




Puss & Kram Isabella!





(King kong)

Kommentarer
Postat av: j

när var du sjuk?

2010-03-01 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0