Är hos Saga

Heej!



Idag åkte jag till skoaln med mamma.
När jag kom till skolan var klockan kvart i åtta.
Sen gick hela skoldagen.
Idag hade vi kort dag så vi sluta tjugo över tolv.
Klockan tjugo över tolv givk jag ner till skolbussen med Saga och Sarah.
Idag så ska jag ju rida så jag och Sarah vill inte vara i stallet i flera timmar.
Så vi gick hem til Saga.
Nu har jag varit hemma hos Saga två gåner på mondagar förra veckan och nu.
Och jag tycker inte att det e så kul att vara i stallet så länge så jag kommer börja vara här varje måndag.
Men det e väll bra!?
Då kan jag blogga varje måndag innnan jag går till stallet.
Men nu ska vi köra lite guitar hero wold eller nånting. xD
Så skriver lite senare i kväll.
Ha det bäst!




Puss & Kram Isabella! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0