Äntligen!

Heej



Jag är så himla glad att jag kom in nu.
Asså jag har inte kunnat komma in på min blogg.
Men nu gick det. :)
Så nu kommer det kanske bli ett långt inlägg, för jag måste ju skriva om det som hände igår också.
Tisdag: Jag gick upp klockan halv sju och hade jätte ont i halsen så vi bestämde att jag inte skulle gå till skolan.
Sen gick jag ner till nedervåningen och jag gick och satte mig vi tv.
Pappa har fixat kanalena.
Sen fanns det ingeet att titta på så jag gick upp och in på datan.
Sen gick det inte att komma in på bloggen.
Så jag gick ner och titta på tv till klockan nio.
Sen skulle jag och pappa först åka och lämna tillbaka Douglas. :(
Sen åka till banken, sen till emma och sen till farfar.
När vi kommer fram till Douglas matte får vi veta att hennes mamma är borta.
För att göra en lång historia korts så: pappa gick ut på taket och försökte se in i hennes lägenhet om hon var där men det var hon inte, hennes mamma svarar inte på moblien men hennes bil står parkerad, hennes pappa är på finlandsbåten.
Pappa ser att hennes mamma inte är i köket inte i sovrummet och inte i vardags rummet det ända stället hon kan vara på är toaletten om hon är hemma.
Så pappa bryter sig in genom balkong dörren och går till toaletten.
Hon är inte där.
Sen släpper han in oss.
Det ända som var borta var två datorer.
Sen ringer vi runt lite och till slut så hitta vi henne.
Efter allt det här så åker jag och pappa till nacka forum och äter sushi pch sen går till banken.
Sen åker vi och möter Emma och hennes kompisar.
När vi var klara där så gick jag och emma och theres till lindex och kolla lite.
Pappa gick till nån bank i orminge.
Sen möter vi pappa och då bestämmer vi att jag ska stanna hemma hos Emma och pappa åker till farfra.
Sen efter att jag har haft det jätte kul hos Emma med Novalie så kommer pappa och hämtar mig.
Och sen åker vi hem.
Sen tittar jag lite på tv och sen går jag och läser.
Bloggen funkar fortfarande inte. :/
Och idag har jag varit i skolan, fter skolan åkte jag och Sarah till nacka forum och handla två klänningar.
SEn åkte vi till donken i mölnvik och åt lite.
Och sen gick vi till lindex.
Vi hittade två saker på lindex som vi ska handla i morgon.
Och nu har jkag precis kommit hem och ska gå ner och titta på tv.
Nu har jag inget mer att skriva om.....
Ha det bra!





Puss & Kram Isabella! ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0