<3-dag firande

Heej!






Idag hade vi alla ♥-dag firande i skolan.
Jag, Stella och Sarah hade ju köpt alla hjärtansdagpresent till  kersti så den lämade vi idag på morgenen.
Hon blev jätte glad! :D
Hon fick en bok, en blomma och en lindor lint chocklad ask en stor med jätte fin ask.
På mogonen hade vi upp visning i en sal.
Det gick ocks gansak bra!
Sen har det varit en vanlig skoldag förutom att man fick välja om man ville titta på filmen up eller om man ville ha bild.
Jag och Rebecca kteskolussen hem.
När vi kom hem så åt vi lite mellis och kolla på Lassie och puman.
Och sen mitt i filmen kom pappa.
Nu har jag fått stänga av filmen föratt pappa är på nedervåningen och försöker göra så att vi får in kanaler till tv.
Efter det här inlägget har jag lovat Rebecca att hjälpa henne med att välja kläder till ett klass disco som dom ska ha i kväll.
Det var allt jag kunde skriva just nu.
ha det bäst!





Puss  Kram Isabella! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0