Snöflingor

Hii! Nu har jag fixat snöflingor igen! :D Jag hade ju inte det ett tag men nu har jag det igen. Jag tycker nästan att dom flingorna jag har nu är sötare än mina gamla. Juste glömde skriva att jag, mamma, pappa och Rebecca åkte till forum eller pappa åkte till farfar men jag, mamma och Rebecca åkte till forum. Det var inet alls kul kan jag säga. jag är liksom lite sjuk och har ätit alvedon och ipren och jag säger bara det att det hjälper inte att åka till ett PROPP FULLT nacka forum! Det var så mycket folk! :O Man kunde knappt andas! :P


Bild tagen från google :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Mår du bättre sötnos? <3

2010-12-26 @ 19:31:31
URL: http://knasbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0