Nacka forum! ♥

Idag var jag med Sara i nacka forum. Jag köpte allt jag visade förutom tröjan. Den fanns inte kvar i fägen jag ville ha så jag sket i den. :P Jag kommer lägga ut bilder på mig och Saga som ska sova över hos mig. jag kommer också lägga ut bilder på det jag köpte idag. :) Juste jag måste berätta hur jag träffa Saga. :P Jag och Sara var på väg till bussen i nacka. Då såg vi Saga, Saga och Matilda Rydberg! :D Så vi gick till bussen tillsammans och sen åkte vi till hemmesta. I hemmesta kom Saras mamma och hämtade henne. För dom sukulle åka och kolla på bio. Matilda och Saga v Skulle hem till Saga v. Och Saga G skulle hem. men så blev det inte! Saga V och Matilda R skulle få skjuss av min mamma hem. Sen kom jag på att Saga G kanske ville sova hos mig och det ville hon och fick. :D ♥♥ Så nu hr vi kul, kul!!!!!! :D :D :D

Bilderna kommer sen. :)

Kommentarer
Postat av: angelica

sv åh va roligt :) absolut! la upp det på min blogg för några dagar sen så det ligger uppe men det ska jag absolut göra nu framöver!

2010-12-27 @ 19:58:09
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0