Minnena kommer tillbaka ;(

Hej, när jag var uppe och hämtade Rebecca i skolan började jag nästan gråta! Rebecca var i 5:B gamla klassrum. Det var jätte sorglit, när jag såg på vita tavlan lådorna och borden då kom alla minnena tillbaka. När killarna satt och kastade flygplan, när killarna spottade papper på alla med sugrör, när William J alltid berättade roliga historier och alltid fick Kerstin underbaraste människan Kerstin att skratta! Jag tänkte mig att det var Kerstin som stod vid den vita tavlan och pratade och skratta sitt underbara skratt, när hon berättade om sin gamla pappa som är över 100 år. Jag tänkte på när Filip alltid tärra Julia, när Tobbe satt och pillade på allas saker, Wille som gick runt och kollade vad alla gjorde men gjorde inget själv.

Det fins inga ord för den klassen, och människorna i klassen!!
Jag älskar er alla även killarna !!!
Saknar 5:B! ;( ♥

Kommentarer
Postat av: Ellika

SV: neej !

2010-12-09 @ 19:48:22
URL: http://gummilummi.blogg.se/
Postat av: Saga

Fyfan... Jag går förbi våran gamla hall varje dag... Fatta hur konstigt det känns att gå där utan att äns peta på dörren, inte se några kompisar eller gå in på lektion...

Det har ju fan alldrig blivit av med någon klassträff, men jag ska fixa en, jag skiter i när och var, bara jag får träffa alla tillsammans igen !!

2010-12-10 @ 15:39:45
URL: http://knasbrudarna.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag minns allt!

Att Filip terra mig var jobbigt men samtidigt underbart.

Att Wille gick runt och kolla på andra var så irriterande men ändå var det så kul att ha någon att prata med under prov, läxförhör och annat!

Jag minns när vi gick när på fotbolls planen och spela fotboll varje rast eller när vi var på alla museum och alla sa att det var tråkigt när det igentligen var skit kul.

Jag gråter så fort jag ser Kerstin behöver inte ens röra henne får då faller jag ihop av tårar!

Älskar dig och hela klass 5:B..<3

2010-12-10 @ 22:45:56
URL: http://knasbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0